شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
محمد جواد ساوری - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان

اشتغالزایی برای ۵۸۲ نفر با افتتاح پروژه های گردشگری و صنایع دستی در گلستان

گرگان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از بهره‌برداری ۲۲ پروژه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در دهه فجر و اشتغالزایی برای ۵۸۲ نفر خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، محمدجواد ساوری اظهار کرد: ۲۲ پروژه با حجم سرمایه‌گذاری دو هزار و ۸۵۲ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال و اشتغال‌زایی ۵۸۲ نفر از جمله پروژه‌های دهه فجر است که در حوزه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان افتتاح خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان خاطرنشان کرد: با افتتاح این پروژه‌ها که شامل هتل، اقامتگاه بوم‌گردی، مجتمع گردشگری، مزرعه گردشگری، خانه مسافر، شرکت خدمات مسافرتی و پروژه مرمت بنای تاریخی با کاربری خانه صنایع‌دستی است، تعداد ۸۰ اتاق و ۳۵۵ تخت به ظرفیت اقامتی استان افزوده می شود.

وی در ادامه افزود: طی این روزها تعداد ۹ اقامتگاه بوم‌گردی با حجم سرمایه‌گذاری ۲۰۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در سطح استان به بهره‌برداری خواهد رسید که زمینه اشتغال بیش از ۲۰ نفر را فراهم می‌ کند.

وی تصریح کرد: اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان آمادگی لازم برای همکاری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در راستای توسعه زیرساخت‌های صنعت گردشگری استان را دارد و از سرمایه‌گذاران علاقه‌مند در این زمینه دعوت می‌کند.

 

منبع: خبرگزاری بازار

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *