شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
کلاله - خالدنبی

امکان اسکان ۱۳۵۰ مسافر در بومگردی های شهرستان کلاله

فرماندار کلاله گفت: با توجه به ایام نوروز و سفرهای نوروزی اسکان یک‌هزارو ۳۵۰ نفر مسافر در بومگردی های شهرستان کلاله فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان کلاله فرهاد شیبک در حاشیه بهره برداری از بومگردی در روستای گچی سو پایین اظهار کرد: با بهره برداری از بومگردی روستای گچی سو تعداد بومگردی شهرستان به ۳۲ بومگردی افزایش یافت.

وی تصریح کرد: این بومگردی با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و ظرفیت اسکان ۴۰ نفر به بهره برداری رسید.

فرماندار شهرستان کلاله خاطرنشان کرد: با بهره برداری از این بومگردی و با توجه به ایام نوروز و سفرهای نوروزی، اسکان یک‌هزارو ۳۵۰ نفر مسافر در این بومگردی ها فراهم شد.

وی ادامه داد: تعداد یازده مدرسه با ۵۷ اتاق، پنج خانه مسافر، ۳۲ بومگردی و پنح مزرعه گردشگری به ظرفیت یکهزارو ۳۵۰ نفر با امکان اسکان ۱۱۰ نفر در زائر سراهای زیارتگاه های خالد نبی(ع) آماده پذیرش و اسکان مسافران نوروزی است.

شیبک با اشاره به ظرفیت گردشگری زیارتگاه خالد نبی(ع) ادامه داد: یکی از ظرفیت های بسیار خوب گردشگری شهرستان زیارتگاه خالد نبی(ع) است. در سال گذشته بر اثر سیل پل ارتباطی کلاله به این زیارتگاه تخریب شد و احداث دوباره آن در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: امروز این پل ارتباطی به بهره برداری رسید. علاوه بر هزینه احداث پل، مبلغ هشت میلیارد تومان برای پایداری و ایجاد آب بند در بالا و پایین دست این پل هزینه شده است.

فرماندار شهرستان کلاله بیان کرد: در مجموع برای احداث این پل مبلغ ۱۵ میلیارد تومان هزینه شده است که سه میلیارد تومان آن از محل مصوبات سفر رئیس جمهور به استان گلستان است‌.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *