شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
نیم میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری گلستان بازدید کردند

نیم میلیون نفر از جاذبه‌های گردشگری گلستان بازدید کردند

گرگان- مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: از ۱۶ اسفند ماه تا کنون بیش از نیم میلیون نفر از جاذبه‌های تاریخی فرهنگی و توریستی استان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار مهر محمدجواد ساوری عصر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آمارهای گردآوری شده، از ۱۶ تا ۲۷ اسفندماه، ۵۰۹ هزار و ۲۲۷ بازدید از جاذبه‌های گلستان ثبت شد.

مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: تعداد ۳۳۲ هزار و ۵۰۴ مورد این بازدیدها از جاذبه‌های طبیعی و ۶۰ هزار و ۷۶۱ بازدید از زیرساخت‌های گردشگری استان به ثبت رسید.

وی ادامه داد: ۵۹ هزار و ۱۹ نفر از بناهای تاریخی، ۱۵ هزار و ۴۵۴ نفر از اماکن تفریحی و هفت هزار و ۱۸۶ نفر از مراکز صنایع‌دستی استان بازدید کردند.

به گفته ساوری طی این مدت ۳۱ هزار و ۸۵۴ نفر از اماکن مذهبی گلستان بازدید کردند و سهم موزه‌های استان از بازدیدهای مسافران نوروزی هم دو هزار و ۲۷۹ بازدید بود.

گفتنی است، گلستان یکی از استان‌های شمالی و گردشگری ایران بوده که در کنار دریای خزر، کشور ترکمنستان، استان‌های خراسان شمالی، سمنان و دامنه‌های شرقی البرز و مازندران واقع شده و در ایام سال میزبان مسافرانی است که برای اقامت یا ادامه سفر این استان و مسیرهای آن را انتخاب می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *