شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
موزه باستان شناسی گرگان

۱۳ موزه گلستان آماده میزبانی از گردشگران

گرگان- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت که ۱۳ موزه فعال در استان آماده میزبانی از گردشگران و مسافران هستند.

یاسر قندهاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در استان جلسات ستاد اجرایی خدمات سفر با حضور دستگاه‌های عضو و با حضور استاندار برگزار شده و همچنین کمیته‌های چهارده گانه و کمیته های شهرستانی شکل گرفته و برگزاری برنامه های مختلف بررسی شده است.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: برپایی نوروزگاه های شهرستانی و استانی و جشنواره فرهنگ و اقتصاد روستا از جمله برنامه های پیش بینی شده در این ایام است.

وی بیان کرد: نمایشگاه صنایع دستی در ۱۴ شهرستان استان برنامه ریزی شده که بخشی از آن برپا و بخشی هم در حال آماده سازی است.

قندهاری متذکر شد: ۱۳ موزه فعال در استان آمادگی میزبانی از گردشگران و مسافران را دارند.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان بیان کرد: با توجه به تقارن نوروز با ماه رمضان هماهنگی با همه تأسیسات گردشگری برای خدمات دهی به مسافران و رعایت شئونات اسلامی انجام شده است.

وی از تشدید نظارت‌ها بر مراکز اقامتی خبر داد و گفت: از ۱۵ اسفند تاکنون ۱۸ هزار نفر اقامت در تاسیسات گلستان به ثبت رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *