شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
محمدجواد ساوری»_مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان

توزیع گردشگران در گلستان با پروژه «مسیری نو؛ تجربه‌ای نو»

گرگان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از اجرای پروژه «مسیری نو؛ تجربه‌ای نو» خبرداد و گفت: یکی از اهداف این پروژه توزیع مسافران و گردشگران در گلستان است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد ساوری شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: پروژه «مسیری نو؛ تجربه‌ای نو» اقدامی بسیار ارزنده بوده که یکی از اهداف آن توزیع مسافران و گردشگران در استان است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از رفع کاستی ها و نقایص این مدل خبرداد و گفت: به‌جای ایجاد ظرفیت‌های جدید باید از داشته‌ها و ظرفیت‌های موجود استان بیشترین و بهترین بهره برداری را داشته باشیم.

وی با اشاره به طرح مسیری نو؛ تجربه ای نو و تأکید بر استفاده از ظرفیت گردشگری شهرستان ها، بیان کرد: برای اجرا و پیاده‌سازی مسیر جدید گردشگری باید زیرساخت‌های موجود در جاذبه‌های این مسیر را مرمت و بازسازی و در صورت نیاز، زیرساخت‌های ضروری را برای ارائه خدمات مناسب به مسافران ایجاد کنیم.

ساوری گفت: یکی از اقدامات مناسب انجام شده که هم‌اکنون هم در حال به‌روزرسانی آن هستیم اپلیکیشن نگارستان است که جاذبه‌های استان را بر اساس هر شهرستان طبقه‌بندی و معرفی و بر روی تلفن همراه گردشگران قابل‌دسترس می‌کند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان گفت: لینک دسترسی به اپلیکیشن نگارستان از طریق پیامک برای تمامی مسافران و گردشگران ورودی به استان ارسال می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *