شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
پیش بینی شروع سفرهای نوروزی از ۱۵ اسفندماه

پیش بینی شروع سفرهای نوروزی از ۱۵ اسفندماه

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: بنا بر تحلیل های انجام شده و همزمانی ماه رمضان با نوروز، زمان شروع سفرهای نوروزی از ۱۵ اسفندماه پیش بینی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عادل مصدقی عصر شنبه در جلسه شورای راهداری با محوریت کمیته خدمات سفر نوروز ۱۴۰۲ اظهارکرد: بنا بر تحلیل‌های انجام شده و همزمانی ماه رمضان با نوروز، زمان شروع سفرهای نوروزی از ۱۵ اسفندماه اعلام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان ادامه داد: مجموعه راهداری و حمل و نقل تمام تلاش خود را بر آراستگی و ایمن سازی جاده‌ها با استفاده از نیروها و ماشین آلات موجود و اعتبارات ابلاغی خواهد گذاشت تا تغییرات چشمگیر راه‌ها را شاهد باشیم.

مصدقی گفت: علاوه بر داشته‌های موجود از کارگران فصلی و ظرفیت پیمانکاران طرف قرارداد هم برای نظافت و پاکیزگی، منظرآرایی با کاشت نهال، لکه گیری، خط کشی، تعمیر و بازسازی و رنگ آمیزی تابلو و علائم و روشنایی‌ها به ویژه در راه‌های شریانی از جمله محور گرگان- آق قلا (محدوده فرودگاه) و ورودی و خروجی کریدور اصلی نوکنده تا جنگل گلستان استفاده خواهیم کرد.

وی همچنین بر نظافت و زیبایی و آراستگی مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و نمازخانه‌های زیرمجموعه تأکید کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: برای کاهش تصادفات جاده‌ای به ویژه در نقاط پرتصادف راه‌های استان از دستگاه‌های تابعه وزارت راه و شهرسازی در استان مانند راه و شهرسازی، شرکت ساخت و راهداری و حمل و نقل خواسته شده با دستگاه‌های چراغ گردان در آن نقاط حضور یابند.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *