شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
آّبند میاندره - کردکوی

آب‌بندان کردکوی مرکز تفریحات آبی گلستان می‌شود

شهردار کردکوی از آغاز طرح استقبال از بهار در کردکوی خبر داد و گفت: درصدد هستیم با رفع کم‌وکاستی و مشکلات موجود، شهر را برای پذیرایی از مسافران نوروزی آماده کنیم.

ابراهیم جرجانی در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: یکی از اقدام ما ساخت پارک بانوان در کنار شهدای گمنام کردکوی است که طراحی و ساخت آن به زودی در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی به بودجه شهرداری کردکوی اشاره کرد و افزود: بودجه شهرداری کردکوی در سال ۱۴۰۰، ۲۵ میلیارد تومان بود که در سال ۱۴۰۱ با رشد چهار برابری به ۱۰۰ میلیارد تومان رسید، از بودجه ۱۰۰‌میلیاردی شهرداری کردکوی در سال جاری ۳۰ میلیارد تومان‌ مربوط به بخش سرمایه‌گذاری و ۷۰ میلیارد تومان بودجه خالص بوده که تاکنون ۴۵ میلیارد تومان آن تحقق یافته است.

شهردار کردکوی با بیان اینکه طرح استقبال از بهار در کردکوی آغاز شده و تیم‌هایی برای پاکسازی محلات در سطح شهر کردکوی تشکیل شده است، بیان کرد: درصدد هستیم با آسفالت بافت فرسوده بسیاری از معابری که وضعیت نامناسبی دارند را سروسامان دهیم.

جرجانی با بیان اینکه ۷۰ سال در بخش آسفالت کردکوی کم‌توجهی شده و نمی‌توان در مدت یک ساله همه را آسفالت کرد، گفت: از مردم کردکوی به دلیل وضعیت نامناسب برخی از معابر و کوچه‌ها عذرخواهی می‌کنم، توانم در شهر کردکوی محدود است و با وجود این محدودیت‌ها برای رفع مسائل و مشکلات شهر اقدام کردم و تلاش می‌کنم تا عید نوروز وضعیت معابر بهبود یابد اما کاش به شهر کردکوی توجه بیشتری می‌شد.

وی با بیان اینکه شستشوی معابر و خیابان‌ها، رنگ‌آمیزی سطح شهر، نصب المان‌های مختلف  از جمله  دیگر مواردی است که در طرح استقبال از بهار مورد توجه قرار می‌گیرد، افزود: پارک جنگلی امام رضا(ع) در وضعیت بسیار نامناسبی قرار داشت که از سه ماه گذشته پیمانکار متخصص و مجرب برای بازسازی برخی از فضاهای خدماتی این پارک انتخاب شده و تا عید نوروز برای استفاده شهروندان و مسافران رونق می‌گیرد.

شهردار کردکوی از ساماندهی آب‌بندان کردکوی خبر داد و ابراز داشت: این آب‌بندان ظرفیت ویژه‌ای برای فعال شدن ورزش‌های آبی از جمله قایق‌سواری دارد و می‌تواند به مرکز تفریحات آبی استان گلستان مبدل شود، این آب‌بندان فضای بسیار سرسبز، زیبا و مفرح دارد و مکان خوبی برای ماهیگیری است.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *