شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
چشمه گل - رامیان

ورود دادگستری گلستان برای ایمن‌سازی منطقه گردشگری گل رامیان

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، تکرار حوادث تلخ در چشمه گل رامیان رئیس کل دادگستری و دادستان مرکز استان را به این منطقه دیدنی و زیبا کشاند.

حیدر آسیابی، رئیس کل دادگستری استان گلستان در بازدید از این منطقه گفت: با وجود ظرفیت کم‌نظیر گل رامیان برای جذب گردشگر متاسفانه تاکنون برای ایمن‌سازی آن، اقدام درخور توجهی  انجام نشده است.

آسیابی افزود: به علت نبود حفاظت لازم در این منطقه متاسفانه هر سال تعدادی از مسافران و بومیان منطقه در این چشمه غرق می‌شوند و عملا شاهد ترک فعل برخی مدیران در این خصوص هستیم.

رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: از باب حقوق عامه به این موضوع ورود کرده‌ایم و به‌زودی جلسه شورای حفظ حقوق بیت‌المال با حضور مسئولان  آب منطقه‌ای، میراث فرهنگی و محیط زیست در دادگستری برگزار می‌شود.

وی افزود: بررسی راهکارهای توسعه گردشگری و ایمن‌سازی گل رامیان در این جلسه بررسی خواهد شد.

به گزارش تسنیم، چشمه گل رامیان یا دالان بهشت از جاهای دیدنی رامیان در استان گلستان به شمار می‌رود و یکی از عمیق‌‌ترین چشمه آب سرد جهان است.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *