شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
آبشار زیارت - گرگان

مسیر ۲.۸ کیلومتری آبشار زیارت سنگ فرش و آسفالت می‌شود

گرگان- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: با اعتبارات درون سازمانی راه و شهرسازی و میراث فرهنگی مسیر ۲.۸ کیلومتر روستای زیارت به آبشار این روستا آسفالت و سنگ فرش می شود.

محمدجواد ساوری در گفتگو با خبرنگارمهر اظهارکرد: دو کیلومتر از مسیر روستای زیارت به سمت آبشار با کمک اداره راه وشهرسازی مرمت، بهسازی و در نهایت آسفالت می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: ۸۰۰ متر پایانی این مسیر در محدوده آبشار با استفاده از اقلام و مصالح هم سو با بافت روستای زیارت سنگ فرش و زیرساخت‌های خدماتی لازم در محدوده مقصد پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل جلسه قرارگاه عملیاتی توسعه گردشگری گلستان، گفت: برای کاهش هزینه‌های اجرایی این پروژه مجوز برداشت مصالح رودخانه‌ای در زیارت از شرکت آب منطقه‌ای گلستان تحصیل و در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

ساوری ادامه داد: با هدف کاهش هزینه‌های اجرایی مقرر است شهرداری گرگان، بخشی از ادوات و تجهییزات راهداری و لجستیکی خود را در اختیار مجریان این پروژه قرار دهد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: همه دستگاه اجرایی متولی، ذی‌نفع و ذی‌مدخل در امر ساماندهی گردشگری روستای زیارت با دستور استاندار پای‌کار آمده‌اند تا گره مشکلات این روستای غنی از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها را بگشایند.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *