شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
قطار گردشگری -استان گلستان

قطار گردشگری گرگان- اینچه برون دوباره راه اندازی شد

گرگان- مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ از راه اندازی مجدد قطار گردشگری گرگان- اینچه از ۲۴ آذر خبر داد و گفت: حرکت این قطار ابتدا یکبار در هفته بوده و در صورت استقبال مردم به سه روز افزایش می یابد.

محسن اعتماد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: قطار گردشگری گرگان- اینچه برون و بالعکس (ریلباس) حدود سه سال است که متوقف شده بود و با پیگیری های بسیار زیاد و تامین ناوگان، دوباره مجوز راه اندازی آن را گرفتیم که کار بسیار سختی بود.

مدیرکل راه آهن شمال شرق دو افزود: این کار هزینه زیادی از نظر تجهیز و خدمات داشت که با توجه به هدف خدمت به مردم این قطار را تامین کرده و از ۲۴ آذرماه راه اندازی می شود.

وی توضیح داد: برای شروع، حرکت این قطار یک بار در هفته بوده و در صورت استقبال مردم تعداد آن افزایش خواهد یافت.

اعتماد ساعت حرکت قطار از گرگان را ۱۰:۳۰ اعلام کرد و افزود: ساعت برگشت قطار هم ۱۴:۳۰ بعدازظهر خواهد بود و قیمت بلیط هم دو هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

مدیرکل راه آهن شمال شرق دو توضیح داد: اگر استقبال مردم خوب و ضریب اشغال بالا باشد، تعداد سفرها به هفته ای سه سرویس افزایش خواهد یافت.

وی اضافه کرد: هم اکنون قطار در گراف اصلی راه آهن برقرار و با تعمیر ناوگان و بدون مشکل و فعال کردن نمازخانه و بقیه امکانات دیگر راه اندازی شده است.

اعتماد عنوان کرد: همچنین با شهرداری اینچه برون هماهنگ شده تا در مبدا، اتوبوس برای مسیر بازارچه راه اندازی شود تا دوباره با حضور گردشگران و مردم این بازارچه رونق بگیرد و مردم از آن بهره مند شوند.

مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ همچنین از رایزنی با یک شرکت گردشگری خبر داد و گفت: احتمال چارتر کردن این مسیر هم وجود دارد و در صورت انجام آن این محور رونق خواهد یافت.

وی از رسانه ها و صداوسیما خواست برای رونق این مسیر ریلی اطلاع رسانی کنند تا فعالیت آن استمرار یابد.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *