شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
اعزام راهنمایان گردشگری ایران به جام جهانی قطر

اعزام راهنمایان گردشگری ایران به جام جهانی قطر

وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برای استفاده از ظرفیت جام جهانی راهنمایان گردشگری ایران را به قطر اعزام کرده است.

به گزارش خبرنگار مهر، وزارت میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری برای استفاده از ظرفیت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از اول برگزاری مسابقات اقدام به اعزام راهنمایان گردشگری برای تبلیغ و معرفی جاذبه‌های کشورمان در غرفه‌ای که برای ایران برپا شده، کرده است.

در مرحله اول تعدادی راهنما اعزام شده‌اند این راهنماها با لباس‌هایی واحد و طرح قلم زنی اصفهان حضور پیدا کرده‌اند قرار است تا آخر برگزاری مسابقات جام جهانی راهنماهای دیگری هم اعزام شوند.

غرفه ایران به صنایع دستی هنرمندان مشهور ایرانی مزین شده است و تعدادی هنرمند نیز کارگاه‌های معرق و تذهیب را برگزار کرده‌اند.

در غرفه فرش نیز انواع و اقسام گلیم و فرش از تبریز و اصفهان به نمایش گذاشته شده است همچنین در نمایشگر غرفه نیز تصاویری از جاذبه‌های ایران نمایش داده می‌شود.

گیفت های جام جهانی نیز در این غرفه به بازدیدکنندگان ارائه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *