شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
ترک فعل ۷ ساله مدیران گردشگری گلستان

ترک فعل ۷ ساله مدیران گردشگری گلستان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان از ترک فعل ۷ ساله مدیران این اداره کل در خصوص پروژه گردشگری موزه روستایی در منطقه «قرق» خبر داد.

محمدجواد ساوری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص آخرین وضعیت پروژه گردشگری موزه روستایی در منطقه «قرق» شهرستان گرگان، اظهار کرد: مقرر بود بنای گردشگری در اواخر سال ۱۳۹۳ پهنه گردشگری در قالب موزه روستایی در مساحتی به میزان ۶۰۰ هکتار احداث شود. وی ادامه داد: متاسفانه مدیران وقت از سال ۱۳۹۴ به بعد نتوانستند سنگینی بار مسوولیت را قبول کنند و نمونه‌ای از ترک فعل در این پروژه انجام شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان خاطرنشان کرد: متاسفانه بخاطر کوتاهی مدیران وقت یک سوخت سرمایه انجام شده و مردم را در سختی نگه داشتند و پروژه‌ای که از سال ۱۳۹۴ می‌توانست آغاز توسعه گردشگری منطقه باشد و در عرصه بین‌المللی نمونه باشد به دلیل بی‌مسوولیتی مدیران وقت به نتیجه نرسید.

ساوری تاکید کرد: ما با کسی خصومت شخصی نداریم اما در دفاع از بیت‌المال و حقوق حقه مردم با کسی تعارف نداریم و تمامی این کوتاهی‌ها در عرصه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی را تشکیل پرونده خواهیم داد و از طریق دستگاه نظارتی پیگیری خواهیم کرد.

وی افزود: متاسفانه از قبال تصمیمات نادرست و فسادزا اتفاقات ناخوشایندی رقم خورده و ما از درون سیستم این فسادستیزی را آغاز خواهیم کرد و با متخلفان برخورد خواهیم کرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان تصریح کرد: متاسفانه عدم توجه به مسوولیت توسط مدیران در گذشته باعث شده سفره مردم هر روز کوچکتر شود این در حالی است که همین پروژه می‌توانست زمینه‌ای برای رونق اقتصادی مردم منطقه باشد.

ساوری بیان کرد: در برخورد با فساد و کم کاری با هیچ فردی تعارف نداریم و با قدرت وارد شده و با قدرت پیش خواهیم رفت.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *