شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
حذف شرط: سیاست کوتاه‌مدت گردشگری گلستان سیاست کوتاه‌مدت گردشگری گلستان

سیاست کوتاه‌مدت گردشگری گلستان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان در دیدار با امام‌جمعه شهرستان رامیان گفت: سیاست و اولویت کوتاه‌مدت ما در دوره جدید مدیریت داشته‌هاست تا از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه‌ای که در شهرستان‌ها وجود دارد با همکاری بین بخشی بهره‌برداری مفید شود.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، محمدجواد ساوری روز شنبه 9 مهرماه 1401 در دیدار با حجت‌الاسلام علی‌اصغر ابراهیمی‌فرد امام‌جمعه شهرستان رامیان، گفت: مهم‌ترین اولویت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان در شهرستان رامیان احیا حمام تاریخی، توسعه زیرساخت‌های چشمه گل، سایت پروازی و ابریشم‌بافی است که می‌تواند زمینه‌ساز جذب گردشگر بسیاری باشد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان خاطرنشان کرد: سیاست و اولویت کوتاه‌مدت ما در دوره جدید مدیریت داشته‌هاست تا از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالقوه‌ای که در شهرستان‌ها وجود دارد با همکاری بین بخشی بهره‌برداری مفید شود.

وی تأکید کرد: بسیاری از جاذبه‌ها و تفرجگاه‌های استان با ایجاد حداقل زیرساخت‌ها با هماهنگی بین بخشی می‌تواند برای ارائه خدمات شایسته به هم‌وطنان مهیا شود.

ساوری تصریح کرد: دستگاه‌های اجرایی ازجمله مدیریت شهری باید وظایف و حق خود را در قبال میراث‌فرهنگی اجرایی کنند و با برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات مناسب و همچنین ایجاد مشوق‌هایی به سمت احیا آثار تاریخی شهرستان و همچنین توسعه گردشگری حرکت کنند.

وی بیان کرد: برای هماهنگی بین بخشی در آینده نزدیک نشست هماهنگی را با حضور دستگاه‌های اجرایی شهرستان برای بهره‌مندی بهتر از ظرفیت‌های شهرستان رامیان برگزار خواهیم کرد.

امام‌جمعه شهرستان رامیان نیز در این دیدار بیان کرد: رامیان در حوزه تاریخی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیاری دارد اما متأسفانه مغفول مانده است.

حجت‌الاسلام علی‌اصغر ابراهیمی‌فرد تأکید کرد: آنچه می‌تواند رامیان را توسعه بخشد و رونق اقتصادی را برای این شهرستان فراهم آورد، گردشگری در انواع مختلف آن است.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *