شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
کمیسیون گردشگری، سرمایه‌گذاری و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر گرگان

تحول در تبلیغات و بازاریابی گردشگری گلستان با حضور جوانان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان در نشست راهکارها و نقش جوانان در تقویت گردشگری گفت: نقش جوانان می‌تواند در بازاریابی و تبلیغات بخش گردشگری به‌عنوان نیازهای اصلی امروز این حوزه بسیار اثرگذار باشد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، محمدجواد ساوری روز شنبه 9 مهرماه 1401 در سی‌وچهار مین جلسه کمیسیون گردشگری، سرمایه‌گذاری و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر گرگان با موضوع نشست راهکارها و نقش جوانان در تقویت صنعت گردشگری در حوزه مدیریت شهری که با حضور علی‌اکبر بصیرنیا رئیس شورای اسلامی استان گلستان و رئیس کمیسیون گردشگری و بافت تاریخی شورای اسلامی شهر گرگان، سیدمهدی حسینی و زهرا نورا اعضای شورای اسلامی شهر گرگان و جمعی از جوانان فعال در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و گردشگری برگزار شد، گفت: هیچ خط‌کشی بین نسل جوان قائل نیستیم و با گفت‌وگو باید گسست اجتماعی را سامان دهیم.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان خاطرنشان کرد: نقش جوانان می‌تواند در بازاریابی و تبلیغات بخش گردشگری به‌عنوان نیازهای اصلی امروز این حوزه بسیار اثرگذار باشد.

وی تصریح کرد: جوانان باید بدون در نظر گرفتن اقدامات دستگاه‌های اجرایی برای معرفی جاذبه‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اقدام کنند و نقش اثرگذار خود را در حوزه تبلیغات و برندسازی این بخش‌ها به‌خوبی ایفا کنند.

ساوری در ادامه با اشاره به اقدامات اجراشده در بافت تاریخی گرگان، گفت: احیا آثار تاریخی چون تپه تاریخی قلعه خندان و کاخ آغامحمدخان که چندین سال دغدغه مردم گرگان و میراث دوستان بود را در ماه ابتدایی مدیریت آغاز کردیم و در آینده نیز اقدامات خوبی را در این حوزه شاهد خواهیم بود.

وی با تأکید بر اهمیت حوزه کودک و نوجوان در معرفی داشته‌های فرهنگی، بیان کرد: تشکل‌ها و سمن‌های فعال گرگان می‌توانند با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی مرتبط، فضایی آموزشی را در بافت تاریخی گرگان با مدلی سنتی برای کودکان و نوجوانان ایجاد کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان اضافه کرد: این اقدام زمینه آشنایی کودکان با تاریخ و آداب‌ورسوم، نوع پوشش، معماری و… را فراهم می‌سازد و می‌تواند نقش اثرگذاری در معرفی این داشته‌های فرهنگی ایفا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *