شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
آیت الله نورمفیدی

امروز با حضور رئیس جمهور به سرانجام رسید.

گروه استان‌ها- نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان با تقدیر از تلاش‌ها و توجهات رئیس جمهور به استان گلستان، افزود: مشکل گردشگری جزیره آشوراده دچار یک قفل ۲۰ ساله بود و امروز با حضور رئیس جمهور به سرانجام رسید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان ، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی امشب در جلسه شورای اداری استان گلستان با حضور رئیس جمهور ضمن تبریک حلول ماه شعبان اظهارداشت: ظاهر استان گلستان سرسبز است اما براساس آمارها این استان جزو 5 استان محروم کشور قرار دارد.

وی با تقدیر از تلاش‌ها و توجه رئیس جمهور به استان گلستان، افزود: مشکل گردشگری جزیره آشوراده دچار یک قفل 20 ساله بود و امروز با حضور رئیس جمهور به سرانجام رسید.

وی تصریح کرد: مشکلات خلیج گرگان امروز بررسی شد و در خصوص آن تصمیمات محکم و قاطعی گرفته شد که جای تقدیر دارد.

نماینده ولی فقیه در گلستان در ادامه به کریدور شمال به جنوب اشاره کرد و گفت: زمانی برای افتتاح این کریدور سه رئیس جمهور از قزاقستان، ترکمنستان و ایران آماده بود و همه خوشحال شده بودند اما در عمل اتفاقی نیفتاد.

آیت الله نورمفیدی در پایان به بیان مشکلات زهشکی اراضی کشاورزی، صنعت و گردشگری استان پرداخت.

بارقه‌های امیدو لبخند رضایت در چهره مردم استان دیده می‌شود

نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی هم در این جلسه اظهار داشت: امروز بارقه‌های امید و لبخند رضایت را در چهره‌های مردم استان می‌توان به وضوح مشاهده کرد.

رضا آریان‌پور خطاب به رئیس جمهور اظهار کرد: مردم استان، ماه‌ها منتظر شما بودند و از ما بارها سراغ شما را می‌گرفتند.

آریان‌پور به دو سد نرماب و چایلی اشاره کرد و گفت: آینده کنترل آب شرب و کشاورزی استان بر عهده این دو سد است. سد نرماب نیازمند 2000 میلیارد تومان و سد چایلی نیازمند 600 میلیارد اعتبار برای انتقال مردم روستا هستند.

نماینده مردم شرق استان گلستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فرودگاه کلاله یک ظرفیت اساسی برای مردم شرق استان است که 7 شهرستان شرقی و یک میلیون نفر جمعیت چشم انتظار راه اندازی آن هستند.

وی در خصوص مسکن مهر نیز بیان کرد: در سال 91 قرار بود 72 خانوار مستضعف دارای خانه ملی شوند که نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه این افراد وامدار و بدهکار شده‌اند و امیدوارم تدبیر ویژه‌ای برای آن دیده شود.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *