شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
رحمان فرمانی

پیام تبریک فرمانی در روزجهانی راهنمایان گردشگری

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان در پیامی روزجهانی راهنمایان گردشگری را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان در متن پیام آماده است:

در سال ۱۹۹۰ میلادی فدراسیون جهانی راهنمایان گردشگری (WFTGA) ۲۱ فوریه را به عنوان روز جهانی راهنمایان گردشگری در تقویم ثبت کرد، در کشور ایران نیز دوم اسفندماه به این مناسبت اختصاص داده شده است.

راهنمای گردشگری یا تور لیدر برای گردشگران و مسافران واژه دور از ذهن نیست. فردی که می‌تواند علاوه برآرامش و مدیریت سفر، یک خاطره کوچک ‌را به خاطره‌ای بزرگ و فراموش نشدنی، تبدیل کند.

سفر همیشه با خاطره و خاطره‌سازی همراه است. اما آنچه که در آخر هر سفر باقی می‌ماند بیش از تجربه‌ها، خاطره‌هاست و هر اندازه تاثیر خاطره‌ها بر روح و جان بیشتر باشد، باز آفرینی آن، دلنشین‌تر است

راهنمایان گردشگری نقشی موثر در توسعه پایدار گردشگری دارند که نمی‌توان آنها را نادیده گرفت، ظرفیت و تأثیر راهنمایان گردشگری در معرفی چهره زیبای کشور و استان بر کسی پوشیده نیست.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از تلاش های ارزنده راهنمایان گردشگری استان به سهم خود این روز را تبریک عرض نموده و امیدوارم در مسیر رسیدن به هدف های والا گام بردارند و با معرفی درست و تشریح زیبا از سیمای استان سرسبز گلستان، نقش مهم خود را در رسیدن به توسعه پایدار و شکوفایی صنعت گردشگری ایفا نمایند.

 

رحمان فرمانی

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *