شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
سید کاظم نورمفیدی

جزیره آشوراده سکوی توسعه گلستان است

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با اشاره به دیدار با آیت الله رئیسی در حاشیه جلسه مجلس خبرگان، گفت: ایشان به بنده قول دادند تمامی مصوبات سفر به گلستان اجرایی شود.

آیت الله سیدکاظم نورمفیدی امروز در جلسه شورای اداری استان گلستان که با حضور استاندار و مدیران ارشد داستانی برگزار شد با اشاره به اینکه تقریبا ایمان پیدا کرده ام که استاندار و تیم‌اجرایی استان برای پیشرفت استان به وسط میدان آمده اند، اظهار کرد: از همه مدیران می خواهم در سال جدید با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی از پشت میز به وسط میدان کار و تلاش برای توسعه استان بیایند.

وی با بیان اینکه در حاشیه جلسه خبرگان رهبری با رئیس جمهور دیدار کردم، افزود: در این دیدار موضوعات پنج گانه خلیج گرگان، کریدور ریلی شمال به جنوب، جزیده آشوراده، پتروشیمی و زهکشی اراضی کشاورزی را به صورت ویژه مطرح و ایشان تاکید کرد تمامی مصوبات سفر را اجرایی خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با تاکید بر اینکه جزیره آشوراده سکوی توسعه اقتصادی استان گلستان خواهد بود، خاطرنشان کرد: بنده از سالها قبل به دنبال اجرای این پروژه بوده ام‌ و یقین دارم می تواند تحولی بزرگ در استان ایجاد کند.

نورمفیدی با اشاره به اینکه تحول در استان با پشت میزنشینی محقق نمی شود، ادامه داد: هم از مدیران استانی و هم شهردار گرگان می خواهم به وسط میدان بیاید و ساخت و سازها را به سمت محلات بافت فرسوده برده و فضا را برای ساخت خانه برای جوانان فراهم کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *