شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
احمد تجری

۱۵ مجوز گردشگری کشاورزی در گلستان صادر شده است

گرگان- مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان از اخذ ۱۵ مجوز مزرعه گردشگری در استان خبر داد و گفت: بیش از یکصد نفر متقاضی راه اندازی کشاورزی گردشگری هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد تجری عصر پنجشنبه در همایش ملی گردشگری کشاورزی اظهار کرد: تنوع اقلیمی و موقعیت آب و هوایی استان، بستر مناسبی برای گردشگری کشاورزی به شمار می‌رود.

وی با بیان این نکته که محصولات کشاورزی استان قابلیت رشد و پرورش دارد، اضافه کرد: به این ظرفیت دام، طیور و آبزیان را هم اضافه کنید.

تجری ضمن یادآوری این نکته که وجود جاذبه‌های طبیعی و تاریخی استان ظرفیتی برای شناخت بیشتر این منطقه در بین گردشگران است، افزود: چنین پتانسیلی باعث شده تا ظرفیت‌های مهم استان بهم گره بخورد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گلستان با بیان این نکته که توسعه گردشگری کشاورزی ارزش افزوده بیشتری برای استان خواهد داشت، یادآور شد: انعقاد تفاهم نامه بین میراث فرهنگی و جهاد کشاورزی استان کمک شایانی به رفع موانع این حوزه خواهد کرد.

او خواستار پیوند بین دفاتر گردشگری و گردشگری مزرعه شد و اضافه کرد: در این راستا آموزش لیدرها و توجیه آژانس‌های مسافرتی در خصوص گردشگری کشاورزی یک ضرورت به شمار می‌رود.

تجری گردشگری سلامت، تاریخی و فرهنگی استان را از دیگر جاذبه‌های این استان اعلام کرد و گفت: خوشبختانه ظرفیت‌های خوبی در تمامی این بخش‌ها در استان مهیاست.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *