شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
انجمن صنفی راهنمایان گردذشگری استان گلستان

پیگیر واکسیناسیون راهنمایان گردشگری استان گلستان

به گزارش روابط عمومی انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان گلستان، یحیی جلالی فر اظهار کرد: درنشست روز یکشنبه مورخ ۱ شهریور با مدیر اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان گرگان به بیان مشکلات و راهکارهای حل آن اشاره کردیم.

رئیس انجمن راهنمایان تاکید کرد: راهنمایان گردشگری خط مقدم این صنعت هستند و بیشتر ارتباط را با گردشگران دارند .

به گفته وی، بیماری کرونا باعث خروج تعداد قابل توجهی راهنمای فعال از این صنعت شده است.

جلالی فر افزود: ما امیدواریم با سرعت بخشیدن به واکسیناسیون عمومی جلوی خروج بیشتر متخصصین این صنعت در استان گرفته شود.

جلالی فر ادامه داد: راهنمایان بیشترین آسیب را از شیوع ویروس کرونا متحمل شده اند و در حال حاضر با برگزاری اندک تورهای داخلی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی شاید کور سوی امیدی برای انها باشد.

جلالی فر تصریح کرد: طی مدت شیوع کرونا چندین مرتبه پیشنهاد واکسیناسیون فعالان صنعت گردشگری مطرح شد و در حال حاضر استان یزد پیشرو  واکسیناسیون فعالان این صنعت در کشور است. ما نیز ضمن درخواست این مهم، امیدواریم با حمایت مسئولین این اتفاق در گلستان هم بی افتد.

در ادامه این نشست سمیه قدمنان، نیز با بیان موضوعاتی پیرامون بیمه راهنمایان یادآور شد: طبق آیین نامه تعدادی از راهنمایان در استان مشمول بیمه شده اند .

وی در ادامه افزود: باتوجه به آیین نامه جدید، پیگیر این مهم هستیم که تعداد بیشتر از همکاران مان در استان را بتوانیم به بیمه معرفی کنیم.

قدمنان اظهار کرد: ادامه روند بیمه راهنمایان نیاز به حمایت مسئولان و نمایندگان مجلس را دارد که امیدواریم باتوجه به شناخت مان این اتفاق با حمایت نمایندگان و مسئولین در کشور تکرار شود.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *