شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
پاراگرایدر رامیان

وجود ۵ سایت پروازی در مینودشت

مینودشت- فرماندار مینودشت گفت: در گردشگری ورزشی پنج سایت پروازی پاراگلایدر در مینودشت داریم از جمله سایت ترسه که شرایط بسیار خوبی برای سرمایه گذاری داشته و می توانیم میزبان مسابقات باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی قزلسفلو شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در هفته دولت امسال ۱۳۳ پروژه با اعتبار ۲۵۲ میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

فرماندار مینودشت افزود: این پروژه‌ها شامل ۷۴ پروژه عمرانی با ۱۸۶ میلیاردتومان و ۵۹ طرح اقتصادی با ۶۵ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ۱۳۲ نفر اشتغالزایی است.

وی بیان کرد: یک بابا مدرسه با ۹ میلیاردتومان، زمین چمن مصنوعی با ۷.۱ میلیارد تومان، بهسازی آسفالت قطعه دوم محور قلعه قافه به وامنان با سه میلیارد تومان، پروژه سیم به کابل دوزین با ۱.۲ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح می‌شود.

قزلسفلو ادامه داد: عملیات اجرایی درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی امام رضا (ع) در زمینی به مساحت دو هزار و ۵۰۰ مترمربع با پیش بینی اعتبار ۱۱۰ میلیارد تومانی کلنگ‌زنی می‌شود.

فرماندار مینودشت اضافه کرد: تولید و پرورش گیاهان گوشتی با ۱۳ میلیاردتومان و اشتغالزایی ۱۰ نفر، واحد جمع‌آوری و بازیافت ضایعات با ۹ میلیاردتومان اعتبار و اشتغالزایی ۹ نفر و بازارچه صنایع دستی با هفت میلیاردتومان با اشتغال ۱۵ نفر افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به مصوبه سفر وزیر اقتصاد به مینودشت، گفت: معدن زغالسنگ تخت با ۴۰۰ معدنکار فعال بوده اما ارزش افزوده نصیب استان دیگر می شود با دستور وزیر اقتصاد قرار شد این ارزش افزوده به حساب دهیاری‌ها و شهرداری‌های مینودشت برگردد.

قزلسفلو گفت: مینودشت قطب نوغانداری کشور است اما پیله تر در استان‌های دیگر فرآوری می‌شود. بنا شد یک کارخانه ریسندگی برای تبدیل پیله تر به نخ و پارچه ایجاد شود.

فرماندار مینودشت اظهارکرد: در حوزه گردشگری ورزشی پنج سایت پروازی پاراگلایدر در شهرستان داریم از جمله سایت ترسه که شرایط بسیار خوبی برای سرمایه گذاری دارد و می توانیم میزبان مسابقات ملی و بین المللی باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *