شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
اسکه جزیره آشوراده

هشدار رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس برای آشوراده

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس یازدهم گفت که انتظار می‌رفت مراجع تخصصی نظیر سازمان حفاظت محیط‌زیست پیش از هرتصمیمِ مقام اجرایی دولت برای آشوراده، نظر کارشناسی خود را ارائه می‌کردند.

به گزارش ایسنا، رئیس جمهور روز جمعه(۱۳ اسفند) به همراه استاندار گلستان به منظور بررسی مشکلات و طرح‌های توسعه‌ای جزیره آشوراده وارد این جزیره شد و با بیان اینکه دستگاه‌های اداری احیا، نگهداری، و استفاده از این طبیعت را در پیچ و خم روزمرگی معطل کردند، به ظرفیت‌های این منطقه برای توسعه در زمینه گردشگری و محیط زیست تأکید کرد.

با توجه به ماجرای هجوم غیرمجاز شکارچیان به منطقه میانکاله، این بازدید و دستور رئیس‌جمهور در روزهای اخیر مورد انتقاد فعالان محیط زیست و کارشناسان قرار گرفته است.

در همین راستا، سمیه رفیعی در صفحه شخصی خود در توییتر با اشاره به بازدید رئیس جمهور از آشوراده نوشت:

«محیط زیست به مثابه اکوسیستم چرخه‌ای از عوامل در هم تنیده است که یک تصمیم اشتباه، اثر سوء خود را بر کل آن می‌گذارد. انتظار می‌رفت مراجع تخصصی نظیر سازمان حفاظت محیط‌زیست پیش از هرتصمیمِ مقام اجرایی دولت، نظر کارشناسی خود را ارائه می‌کردند.»

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *