شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
سید کاظم نورمفیدی

ظرفیت گردشگری آشوراده نادیده گرفته شد

گرگان- نماینده ولی فقیه در استان گلستان بر ضروت توجه و پیگیری حل بحران خلیج گرگان تأکید کرد و گفت: آشوراده هم جاذبه گردشگری بوده که در این سال ها نادیده گرفته شده است و باید به آن توجه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی صبح پنج شنبه در جلسه نشست اقشار با رئیس قوه قضائیه اظهار کرد: قضاوت در مورد قوه قضائیه این روزها متعال شده است تقاضای ما از رئیس قوه قضائیه تداوم این روند است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان این نکته که مسئولیت‌های سنگین پشتوانه معنوی قوی می‌خواهد، افزود: به نظر بنده این مسأله را قرآن حل کرده زیرا بزرگترین مسئولیت را که نجات همه انسان‌ها بود بر عهده پیامبر (ص) گذاشت و راه قوی شدین در این مسیر را راز و نیاز در سحرگاه اعلام کرد.

وی ادامه داد: انسان سازی و مخالفت با سنت‌ها و فرهنگ‌های غلط کار دشواری بود که پیامبر به سرانجام رسانید.

نورمفیدی ضمن اعلام این مطلب که امروز استان زیر چتر قوه قضائیه قرار گرفته است، افزود: قوه قضائیه جایگاه رفیع و مسئولیت سنگینی دارد همان طور که کلمات قرآن نشانگر جایگاه قوه قضایبه در نظام اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در استان گلستان با بیان این نکته که مساله حکم بین مردم که باید بر اساس حق و دور از فضای نفس باشد، اضافه کرد: قضاوت در مورد قوه قضائیه این روزها متعال شده است.

وی ادامه داد: چیزی که این روزها به آن مبتلا هستیم گستردگی پرونده‌های ورودی قوه قضایبه است؛ این چیزی است که باید مورد توجه قوه قضائیه است.

به گفته نورمفیدی، ۱۵ میلیون پرونده قضائی در برابر جمعیت ۸۵ میلیونی قدری قابل تأمل است.

وی عناوین مجرمانه را در ایران دو هزار عنوان اعلام کرد و گفت: البته که این عناوین مجرمانه در نظام جمهوری اسلامی باعث کثرت پرونده‌های قضائی شده است.

نورمفیدی با بیان اینکه یکی از مسئولیت‌های قوه قضائیه حقوق عامه است، افزود: امروز چه بلایی بر سر زمین، هوا و آب می‌آوریم. اینها همه حقوق عامه است که باید از طریق قوه قضائیه پیگیری شود.

وی به فرو نشست اراضی کشاورزی اشاره کرد و گفت: اینها همه حاصل استفاده نادرست از آب است.

نورمفیدی ضمن اعلام این مطلب که خلیج گرگان می‌رود که تبدیل به فاجعه شود، افزود: آشوراده هم جاذبه گردشگری بود که در این سال‌ها نادیده گرفته شده است و باید به آن توجه شود.

وی خاطر نشان کرد: امروز کشورمان مرد میدانی مانند حاج قاسم سلیمانی می‌خواهد، امیدواریم مشکلاتی مانند پتروشیمی گرگان با ورود مسئولان کشوری و همت قوه قضائیه مرتفع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *