شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
مهندس ضرغامی - وزیر گردشگری

ظرفیت های گردشگری گلستان مغفول مانده است

گرگان- وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: گلستان بهترین ظرفیت ها را در حوزه گردشگری دارد اما تاکنون نتوانسته به درستی از آن استفاده کند.

به گزارش خبرنگار مهر، عزت الله ضرغامی شامگاه جمعه در جلسه شورای اداری اظهار کرد: گلستان، استان گردشگری کشور است و بهترین ظرفیت ها را در حوزه گردشگری دارد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بیان اینکه ظرفیت گلستان به رغم پتانسیل های طبیعی خوب نیست، افزود: در بخش اقامتی گلستان ضعف هایی دارد که با ارایه تسهیلات تلاش می کنیم این مشکل هم برطرف شود.

ضرغامی با بیان این نکته که آثار میراث فرهنگی گلستان فوق العاده است، افزود: برج قابوس در دنیا مطرح است و نشان دهنده تمدن بشری است.

وی با تاکید بر اینکه حریم بنای تاریخی برج قابوس باید رعایت شود، اظهارکرد: حریم این اثر جهانی دارای اهمیت است و باید اعتباری به این بخش اختصاص یابد.

ضرغامی خاطر نشان کرد: اداره میراث در بافت قرار دارد که حاضر هستیم این اداره را در راستای حمایت از بناهای تاریخی تخلیه کنیم و امیدواریم استاندار زمینی برای ساخت ساختمان اداره میراث فرهنگی استان اختصاص دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *