شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
گرگان - النگدره

ظارت‌های نوروزی برای جلوگیری از تاراج درختان جنگل‌های هیرکانی افزایش می‌یابد

گروه استان‌ها- با دستور دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان؛ نوروز امسال جابجایی و خروج بار چوب در استان گلستان ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی دادگستری گلستان، محمود اسپانلو اظهارداشت: پلیس راهور و  نیروی انتظامی مکلفند خودروهای حامل بار چوب را در هر نقطه از استان که مشاهده  کردند ، متوقف کنند.

اسپانلو افزود: این محموله‌ها پس از بررسی و فقط با مجوز اداره منابع طبیعی و آبخیز داری استان ، رفع توقیف می شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان گفت:  فعالیت دستگاه های اجرایی در ایام نوروز بر خدمت رسانی مناسب به هموطنان متمرکز است و اجازه نخواهیم داد افراد فرصت طلب  و سودجو با سوء استفاده از این موقعیت درختان جنگل های هیرکانی را قطع کنند.

اسپانلو افزود: برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در روستاهای ییلاقی استان به ویژه زیارت گرگان هم ،  امور اراضی و سایر دستگاه های متولی مکلف به ایجاد گشت های سیار و پایش منطقه هستند.

وی گفت: در دادسراها هم کشیک های ویژه برای صدور دستورهای قضایی مورد نیاز برای برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز در ایام نوروز تشکیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *