شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
مهندس رحمان فرمانی - سرپرست اداره کل گردشگری استان گلستان

سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی در بخش گردشگری گلستان

گرگان- سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: سرمایه گذاران در حوزه های مختلف گردشگری در گلستان حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری کرده اند.

رحمان فرمانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سرمایه گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی بخش خصوصی در گردشگری گلستان، اظهارکرد: این سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف گردشگری در گلستان در حال انجام بوده که با بهره برداری از آنها پنج هزار نفر اقامت به ظرفیت گردشگری استان اضافه کرده و ۶ هزار نفر شغل هم ایجاد می‌کند.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان افزود: هم اکنون بخش زیادی از سرمایه گذاری ها انجام شده، بخشی در حال ساخت است و قسمتی هم باید نیازمند برنامه بوده تا ساخته و راه اندازی شود.

فرمانی با بیان اینکه گلستان در حوزه زیرساخت‌های گردشگری مشکلی ندارد، ادامه داد: متاسفانه در خصوص نگهداری و بهره برداری زیرساخت‌ها مشکلات زیادی داریم.

وی به بخش نرم افزاری حوزه گردشگری اشاره و بیان کرد: بخش عمده‌ای از حوزه گردشگری مربوط به تبلیغات و ارائه خدمات درست بوده تا بتوانیم جای خودمان را در بازار گردشگری ایران پیدا کنیم.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: شناسایی مبداء، بازارهای هدف، نیازمندی‌های گردشگران، آمادگی برای ارائه خدمت و مشتری محور بودن از جمله موضوعاتی است که در حوزه جذب گردشگر باید به آن توجه داشت.

وی افزود: گلستان نیازمند زیرساخت‌ها و ایجاد فضاهای فیزیکی درست و با کیفیت است و همچنین به سرمایه گذاری برای بخش‌های بازیابی نیاز داریم تا بتوانیم با استفاده از نیروی انسانی و خدمات درست برای ورود گردشگران برنامه‌ریزی کنیم.

فرمانی ادامه داد: گلستان در زمینه پروازی و ریلی نیاز به توسعه دارد زیرا هنگامی که گردشگر برای ورود به استان برنامه‌ریزی می‌کند نیاز دارد تا هر زمانی که بخواهد به مقصد خود بازگردد وبا توجه به اینکه استان به همه نقاط کشور پرواز ندارد و همچنین مسیر ریلی ندارد گردشگر اقبالی برای ورود به استان نخواهد داشت.

سرپرست میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان با اشاره به ساخت ۴۸ سرویس بهداشتی در سطح استان در حوزه گردشگری گفت: با توجه به اینکه ساخت سرویس بهداشتی وظیفه سازمان میراث فرهنگی و گردشگری نبود ولی ۴۸ سرویس بهداشتی در سطح حوزه‌های گردشگری ساخته‌ایم که هر کدام دارای ۱۰ چشمه است.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *