شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
دکتر منتظری نماینده گرگان

تنوع اقلیمی گلستان پتانسیل مناسبی برای توسعه گردشگری است

گرگان- نماینده مردم شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخورداری گلستان از مواهب طبیعی مختلف، گفت: تنوع اقلیمی گلستان پتانسیل مناسبی برای توسعه گردشگری است.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا منتظری بعدازظهر یکشنبه در نشست بررسی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری شهر گرگان اظهار کرد: گلستان در حوزه طبیعی و جغرافیایی از مزیت‌های ویژه‌ای برخوردار است؛ به نحوی‌که از ۱۳ اقلیم موجود تعداد هشت اقلیم در استان وجود دارد که این تنوع اقلیمی پتانسیل مناسبی برای گونه‌های مختلف گردشگری است.

نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر نگاه در سطح ملی و استانی به مزیت‌های نسبی گلستان اصلاح شود می‌توان با بهره‌مندی از گردشگری از این مزیت‌ها به نحو مطلوبی استفاده کرد.

وی گفت: خوشبختانه مدیران گلستان در دولت سیزدهم برای تحول اثربخش در افق پیش رو گردشگری استان و شهر گرگان به منظور دست یابی به رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی آمادگی کامل دارند.

منتظری با اشاره به ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان، ادامه داد: بافت تاریخی گرگان در سطح کشور منحصر به فرد است و می‌تواند جاذب گردشگر باشد.

نماینده گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: استان گلستان از گنجینه‌های بی‌نظیری برخوردار است که به‌خوبی شناسایی نشده است و امیدواریم با همراهی و تعامل همه ارگان‌ها و دستگاه‌های اجرایی این استان مستعد را بیش از پیش شکوفا کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *