شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
گنبد کاووس

تالاب «آجی گل» و برج «قابوس» سنددار شدند

گرگان- با همت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و همزمان با سفر رئیس قوه قضاییه به استان گلستان هفت فقره سند کاداستری به‌نفع بیت‌المال صادر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در راستای اجرای قانون «جامع حدنگار» و ماده ۳۲ سند «امنیت قضایی»، به‌منظور تثبیت مالکیت دولت بر انفال، با همت سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و همزمان با سفر رئیس قوه قضاییه به گلستان، هفت فقره سند کاداستری به نفع بیت‌المال صادر شد.

بر این اساس؛ یک میلیون و ۲۵۳ هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی تثبیت و در خصوص یک میلیون و ۶۰ هزار هکتار از اراضی منابع طبیعی سند کاداستری به‌نفع دولت صادر شد و اسناد کاداستری سایر اراضی مربوط به منابع طبیعی هم در حال صدور است.

همچنین، در خصوص سایر دستگاه‌ها در مجموع به میزان ۶۸ هزار هکتار از اراضی تثبیت شده و به‌زودی سند مالکیت کاداستری آن‌ها صادر خواهد شد.

پنج فقره سند مالکیت کاداستری هم به نام سازمان «جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور» در مجموع به مساحت ۱۱۵ میلیون و ۴۲۶ هزار و ۱۶۲ مترمربع صادر و بر این اساس، مالکیت دولت بر تالاب آجی گل تثبیت شد.

یک فقره سند مالکیت کاداستری به نام «بنیاد مسکن انقلاب اسلامی» به مساحت ۳۵ هزار متر مربع در راستای قانون تولید و عرضه مسکن صادر شد.

یک فقره سند مالکیت کاداستری هم به نام اداره کل «میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گلستان» به مساحت ۱۴ هزار و ۲۲۴ متر مربع صادر و بر این اساس برج «قابوس» در گنبدکاووس دارای سند شد.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *