شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
گردشگری دریایی گلستان

بندر «امیرآباد» معین گردشگری دریایی گلستان

گرگان- معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ویژگی های طبیعی گلستان برای فعالیت گردشگری دریایی قابل قبول بوده و برای شتاب بخشیدن در این حوزه، بندر امیرآباد معین آن معرفی می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مجید علی‌نازی بعدازظهر یکشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیر بنادر و دریانوردی گلستان اظهار کرد: این سازمان از سرمایه گذاری در حوزه گردشگری دریایی استقبال کرده و تسهیلات کافی در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ویژگی‌های طبیعی و زیرساختی گلستان برای فعالیت‌های گردشگری دریا در سطح قابل قبولی است و ما برای شتاب بخشیدن در این حوزه، بندر امیرآباد مازندران را به عنوان معین معرفی کرده ایم.

علی‌نازی ادامه داد: ۱۳۱ کیلومتر نوار ساحلی در گلستان وجود دارد که می‌توان با برنامه ریزی لازم، این استان را به هدف گردشگری تبدیل و رهگذران عبوری از این خطه را جذب کرد.

وی افزود: نجات واحیای خلیج گرگان و رسوب برداری کانال آشور و اختصاص بودجه برای اجرای این طرح، سمبل توجه ویژه دولت سیزدهم به گلستان است.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: جزیره آشوراده به تنهایی می‌تواند زمینه جذب گردشگران دریایی به گلستان را میسر کند و خوشبختانه این جزیره به طور خاص مورد توجه دولت است.

در این مراسم از خدمات هشت ساله اله یار اسعدی، مدیربنادر و دریانوردی گلستان تقدیر و نورالله عباسی به عنوان سرپرست مدیریت بنادر و دریانوردی گلستان معرفی شد.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *