شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
یاسر قندهاری - معاونت گردشگری استان گلستان

بررسی 19 پرونده در کمیسیون راهنمایان گردشگری استان گلستان

معاون گردشگری استان گلستان از برگزاری پنجمین جلسه کمیسیون راهنمایان گردشگری استان و بررسی 19 پرونده در این کمیسیون خبر داد.

به گزارش روابط‌عمومی و امورفرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، یاسر قندهاری معاون گردشگری روز سه‌شنبه 21 دی‌ماه 1400 با اعلام این خبر گفت: هدف از تشکیل این کمیسیون، مصاحبه با متقاضیان دریافت کارت راهنمای گردشگری، بررسی پرونده تخلفات احتمالی راهنمایان و بررسی رسیدگی به شکایات گردشگران، دفاتر خدمات مسافرتی و سایر اشخاص از راهنمایان گردشگری در حوزه فعالیت آن‌ها است.

معاون گردشگری استان گلستان خاطرنشان کرد: در این جلسه 19 پرونده راهنمایان گردشگری موردبررسی قرار گرفت که از این تعداد با 18مورد درخواست صدور کارت راهنمای گردشگری موافقت شد و یک پرونده راهنمای گردشگری به دلیل عدم رعایت موارد موجود در آئین‌نامه، موردبررسی قرار گرفت و به استناد ماده 17 دستورالعمل اجرایی آئین‌نامه راهنمایان گردشگری به‌مدت 3 ماه تعلیق شد.

او اضافه کرد: افرادی که گواهینامه پایان دوره راهنمایان گردشگری (ایرانگردی و جهانگردی) را دریافت و در سامانه سادرا به آدرس ta.mcth.ir ثبت‌نام کرده باشند می‌توانند برای دریافت کارت راهنمای گردشگری و فعالیت رسمی در این حوزه در این کمیته حضور پیدا کنند. همچنین در صورت وصول شکایت گردشگران از راهنمایان، اداره‌کل استان حداکثر ظرف مدت 15 روز، اعضا را برای تشکیل کمیته نظارت دعوت کرده و گزارش‌ها و مدارک را به‌منظور تصمیم‌گیری به کمیته ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *