شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
انتخابات دفاتر

انتخابات هیئت‌مدیره انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی گلستان برگزار شد

به گزارش میراث‌آریا به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، این انتخابات روز پنجشنبه ۶ آبان‌ماه ۱۴۰۰ با حضور احمد تجری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، یاسر قندهاری معاون گردشگری استان و ۳۰ نفر از اعضای انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی استان و اکثریت آرا در اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان گرگان برگزار شد.

در این انتخابات عباس بسطامی، عیسی کاملی، مریم غفوریان، عباس مقصودلو و سیده نرگس میرسید به‌عنوان اعضای هیئت‌مدیره انجمن و همچنین بهمن تجری و علی نجفی به‌عنوان بازرس انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان گلستان انتخاب شدند و می‌توانند به‌مدت سه سال در این انجمن فعالیت کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان در ابتدای این جلسه ضمن قدردانی از زحمات اعضای هیئت‌مدیره دفاتر خدمات مسافرتی استان در راستای توسعه گردشگری استان، گفت: «در گزارش‌هایی که توسط سازمان‌های جهانی جمع‌بندی و اعلام‌شده است دو حوزه‌ای که بیشترین آسیب را در مدت شیوع ویروس منحوس کرونا متحمل شدند حوزه گردشگری و حوزه حمل‌ونقل هوایی بوده است. که درواقع آسیب وارده به حوزه حمل‌ونقل هوایی نیز در ارتباط مستقیم با حوزه گردشگری است و در میان تمامی تأسیسات و زیرشاخه‌های گردشگری دفاتر خدمات مسافرتی و راهنمایان گردشگری بیشترین خسارت و آسیب را متحمل شدند.»

احمد تجری با بیان اینکه اجرای واکسیناسیون کرونا روزهای پایانی خود را طی می‌کند و به‌زودی به حدنصاب ۷۰درصد رسیده و در صورت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم، شرایط تا حدی به حالت عادی بازمی‌گردد، تصریح کرد: «نیاز است از همین حالا برنامه‌ریزی‌های لازم برای توسعه گردشگری استان صورت‌گرفته و برای دوران پساکرونا و شروع مجدد برنامه‌های گردشگری آماده‌باشیم.»

او اظهار امیدواری کرد با همکاری اعضای انجمن حرفه‌ای دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری و سایر فعالان حوزه گردشگری استان گلستان بتوانیم از بحران ایجادشده عبور کرده و آینده‌ای روشن را برای گردشگری استان رقم بزنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *