شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
علی محمد زنگانه - استاندار گلستان

آغاز عملیات اجرایی طرح گردشگری آشوراده

گرگان- استاندار گلستان از آغاز عملیات اجرایی طرح گردشگری آشوراده خبرداد و گفت: ۱۳۸ هکتار سایت پشتیبان برای این طرح در نظر گرفته شده که کار را در پنج هکتار آن شروع کردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی محمد زنگانه صبح سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهارکرد: اساس نامه منطقه آزاد اینچه برون مصوب شده و منتظر ابلاغ آن هستیم که بعد از ابلاغ، هیئت مدیره و مدیرعامل انتخاب می‌شود.

استاندار گلستان افزود: برای اجرایی شدن منطقه آزاد در زمین ۱۲ هزار هکتاری باید طرح جامع آن تدوین شود که در آن زون بندی ها، اولویت‌ها، احداث شهرک‌های تخصصی و یا مسکونی و غیره مشخص شود.

وی بیان کرد: مشاور طرح جامع اخذ شده و جلساتی برگزار و هم اکنون پیشرفت خوبی دارد.

زنگانه بیان کرد: برای مرکز لجستیک اینچه هم ۸۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته و راه آهن باید هر چه سریع‌تر قرارداد با سرمایه گذاران را پیگیری تا مجوزات لازم صادر شود.

استاندار گلستان در خصوص طرح گردشگری جزیره آشوراده هم گفت: جاده دسترسی این طرح با رعایت ضوابط محیط زیستی با کسب مجوزات لازم احداث شده است.

وی بیان کرد: ۱۳۸ هکتار سایت پشتیبان برای این طرح در نظر گرفته شده که کار را در پنج هکتار آن شروع کردیم.

زنگانه عنوان کرد: این پروژه در اختیار سازمان همیاری‌های استان بوده که باید برای جذب سرمایه گذار اقدام کند.

وی تصریح کرد: در شورای عالی معماری، مجوز برای تغییر کاربری فضای موجود در جزیره اخذ شده و تلاش می‌کنیم تا طرح طبیعت گردی و گردشگری آشوراده تسریع شود.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *