شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
نصب سازه‌های ژئودزیک در گرگان به‌منظور اسکان مسافران در نوروز ۱۴۰۳

نصب سازه‌های ژئودزیک در گرگان به‌منظور اسکان مسافران در نوروز ۱۴۰۳

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گرگان از نصب سازه‌های ژئودزیک در این شهرستان به‌منظور اسکان مسافران در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

رضا غیاثی‌زاده روز چهارشنبه ۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۲ با اعلام این خبر گفت: این سازه‌های سبک و نوین برای اولین بار در سطح استان با همکاری اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گرگان، شهرداری گرگان و شرکت شایان طرح هیرکان در ایام نوروز ۱۴۰۳ در تفرجگاه‌ها برای اسکان مسافران و گردشگران نصب می‌شود.

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گرگان افزود: گنبدهای ژئودزیک سازه‌های کروی مانندی هستند که از شبکه‌ای از مثلث‌ها تشکیل‌شده‌اند؛ یک فریم سازه‌ای خود ایستا که از حداقل مواد در ساخت آن استفاده می‌شود و می‌توان آن را مستقیماً روی زمین به‌عنوان یک سازه کامل قرار داد.

او مزایای استفاده از این سازه‌ها را علاوه بر زیبایی، قیمت مناسب، استحکام مناسب، زمان کوتاه ساخت و جمع‌کردن، حمل آسان، نورگیری بسیار خوب، عدم نیاز به ستون و… بیان کرد.

منبع خبر: میراث آریا

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *