شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
محمدجواد ساوری - مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان

ثبت بیش از ۱۳ میلیون بازدید از جاذبه‌های گردشگری گلستان

گرگان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از ثبت بیش از ۱۳ میلیون بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان در سال جاری خبر داد.

محمدجواد ساوری از ثبت بیش از ۱۳ میلیون و ۳۵۲ هزار بازدید از جاذبه‌های گردشگری استان در سال جاری خبر داد و اظهار کرد: این آمار مربوط به تجمیع بازدید از جاذبه‌های تاریخی، جاذبه‌های تفریحی، موزه‌ها، مراکز صنایع‌دستی، جاذبه‌های طبیعی، دست‌ساز و مذهبی بوده است.

وی افزود: در بین جاذبه‌های گردشگری استان، بیشترین بازدید مسافران در طول این مدت با هفت میلیون و ۷۲ هزار مورد از جاذبه‌های طبیعی استان بوده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان بابیان این‌که دو میلیون و ۱۵۵ هزار بازدید هم از زیرساخت‌های گردشگری استان به ثبت رسید، گفت: در این مدت همچنین یک‌میلیون و ۴۴۱ هزار بازدید نیز از اماکن تاریخی گلستان انجام شد.

ساوری اظهار کرد: تعداد بازدیدها از اماکن تفریحی گلستان یک‌میلیون و ۷۰۵ هزار مورد بود و ۸۳ هزار و ۴۳۷ بازدید نیز از مراکز صنایع‌دستی استان ثبت شد.

به گفته مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان در این مدت ۸۹۲ هزار بازدید از اماکن مذهبی گلستان به ثبت رسید و سهم موزه‌های استان از بازدیدهای مسافران نیز ۳ هزار و ۶۴۹ مورد بود.

 

منبع: خبرگزاری مهر

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *