شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
احمد تجری به عنوان مدیر نمونه وزارت میراث فرهنگی و گردشگری انتخاب شد

احمد تجری به عنوان مدیر نمونه وزارت میراث فرهنگی و گردشگری انتخاب شد

صنعت گردشگری، در تمام جهان یکی از مولفه های اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی و سیاسی محسوب شده و بهترین فرصت شغلی برای کشورهای دنیا است و سال‌هاست که کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه برای تقویت صنعت توریسم و در نتیجه اقتصاد پایدار برنامه ریزی مدونی دارند.
از این رو جذب سرمایه برای همه کشورها در حال توسعه مهم می باشد و همواره مدیران ارشد این کشورها در تلاش هستند با توسعه زیرساخت های خود در جذب گردشگر برنامه های مدون داشته باشند و برای رسیدن به این اهداف تلاش کنند.

امروز منطقه نمونه گردشگری از طرح‌های استراتژیک پیشنهادی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری می‌باشد که به منظور اجرایی شدن مفاد برنامهٔ پنج سالهٔ چهارم دولت حائز اهمیت است که مسئولیت این مهم در دولت سیزدهم به دکتر احمد تجری جوان شایسته این مرز و بوم که زاده گلستان می باشد سپرده شده است

مجموعه «توریسم گلستان» خبر مسرت بخش انتخاب دکتر احمد تجری به عنوان مدیر نمونه وزارت میراث فرهنگی و گردشگری که مایه افتخار و مباهات است را به جنابعالی که با موفقیت چشمگیرتان ثابت کردید کار سخت و صادقانه در واقع بهترین سیاست‌هاست تبریک عرض می نماید و آرزوی توفیق روز افزون برای جنابعالی در تمام مراحل زندگی دارد.

گفتنی است دکتر احمد تجری مدیرکل اسبق میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان و مدیرکل سرمایه‌گذاری، زیرساخت و مناطق نمونه گردشگری می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *