شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
علی محمد زنگانه - استاندار گلستان

تاسیس اولین شرکت هواپیمایی در گلستان

اولین شرکت هواپیمایی برای استان گلستان تا پایان سال جاری با مشارکت بخش خصوصی تاسیس و راه‌اندازی خواهد شد.

علی‌محمد زنگانه گفت: خوشبختانه با اقدامات دولت سیزدهم در استان گلستان، این استان مسیر توسعه و پیشرفت را با سرعت در حال طی کردن است.

وی ادامه داد: متاسفانه در برخی از بخش‌ها استان گلستان در حوزه زیرساختی عقب ماندگی تاریخی شدید دارد و سال‌ها باید تلاش کرد تا این عقب ماندگی‌ها را جبران کرد.

استاندار گلستان تصریح کرد: خوشبختانه در دولت سیزدهم در استان گلستان اقدامات اساسی خوبی انجام شده و این اقدامات بر اساس یک نقشه راه و شناسایی و احصاء چالش‌ها با راهکارهای متناسب برنامه‌ریزی و اجرا شده است.

زنگانه بیان کرد: نگاه ما برای آینده گلستان یک نگاه چند وجهی است و اعتقاد داریم گلستان باید به یک توسعه متوازن در تمام بخش‌ها برسد و در این راستا توجه به صنعت هوایی، استفاده بهینه از وجود دو فرودگاه مهم در استان گلستان جزء برنامه‌های توسعه‌ای استان گلستان است.

وی افزود: بر همین اساس روز گذشته جلسه‌ای را با معاون وزیر و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری داشتیم و در این جلسه موافقت تاسیس اولین شرکت هواپیمایی برای استان گلستان اخذ شد و به زودی تا پایان سال این شرکت با مشارکت بخش خصوصی فعالیتش را در استان گلستان آغاز خواهد کرد.

استاندار گلستان بیان کرد: توسعه صنعت هوایی و فعالیت یک شرکت هواپیمایی برای استان گلستان باعث توسعه گردشگری، رونق اقتصادی، تسهیل تردد تجار و بازرگانان به کشورهای همسایه و دیگر استان‌های داخل کشور و توسعه صنعت مسافربری هوایی خواهد شد.

زنگانه بیان کرد: همچنین  مقرر شد در فرودگاه کلاله در شرق استان و با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مساعدت و موافقت رییس سازمان هواپیمایی کشوری شاهد حضور پررنگ گردشگران و علاقمندان به فعالیت‌های هوانوردی و ورزش‌های هوایی باشیم.

 

منبع خبر: خبرگزاری فارس

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *