شماره پشتیبانی 24/7 1863 700 0911
درازنو- کردکوی

سایت پرواز درازنو

سایت پروازی درازنو بلندترین سایت پروازی خاورمیانه: روستای ییلاقی ” درازنو ” در محدوده ملک سورم سرای بالاجاده و در فاصله 20 کیلومتری از پارک جنگلی کردکوی و در کنار قله درازنو واقع شده است. مسیر جاده این سایت نیز همچون سایتهای پروازی ‘گلستان دیگر با هر نوع خودرویی قابل دسترسی اما دارای پیچ زیادی می باشد. این سایت در ارتفاع بالاتر از 2800 متری و در جنوب شهر کردکوی قرار دارد چرا که اغلب در شرایط آرام پرواز صورت می گیرد و مدت زمان پرواز آن نیز حدود 15 الی 20 دقیقه طول می کشد.

 

سایت پروازی درازنو بلندترین سایت پروازی

جذابیت سایت پروازی درازنو که بلندترین سایت پروازی می باشد در مشاهده مناظر بکر و زیبای جنگلی از بالاست که برای یک بار هم شده آنرا الزامی می کند.

این سایت از دو سمت جنوبی و شمالی قابل پرواز است. دیواره شمالی بواسطه وجود جنگل و منظره دریای خزر در افق بسیار جذاب است. ولی اگر خواهان ترمال و پروازهای بلند هستید، می توانید از دیواره جنوبی پرواز کنید.

جاده ای که از میدان کردکوی بطرف جنوب و به دل جنگل می رود، شما را تا بالای کوه و به محل ییلاقی درازنو میرساند ولی برای بالا رفتن نیاز به خودرو یا وانت می باشد.

مدت این پرواز دو نفره 25 دقیقه است که به نظرم از امکانات تصویر برداری حتماً برای ثبت این پرواز استفاده کنید.

 

قیمت پرواز در سایت پروازی درازنو چقدره؟

قیمت پرواز تفریحی 1500 هزار تومان بدون هزینه تصویر برداری است.

روستای ” درازنو ” به دلیل واقع شدن در ارتفاعات البرز، چشم انداز شگفت انگیزی به خلیج گرگان ( واقع در جنوب شرقی دریای خزر ) دارد. به طوری که بیش از 11 شهر و صدها روستا و گلستان و مازندران از این روستا قابل مشاهده است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

Note: Comments on the web site reflect the views of their authors, and not necessarily the views of the bookyourtravel internet portal. You are requested to refrain from insults, swearing and vulgar expression. We reserve the right to delete any comment without notice or explanations.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی علامتگذاری شده اند با *